Slogan ovogodišnje kampanje „Pođi na kontrolu“ je: „Nama si važna! Brini o sebi.“, a same fotografije govore više od riječi. Ovog oktobra odlučili smo da inspirišemo sve one koji su ženama veći prioritet od njih samih, da ih motivišu da brinu o sebi na vrijeme.
I ove godine, kampanja se održava pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja Crne Gore, a partnersku podršku pružila je agencija Vision Event, kompanija Hoffmann-La Roche, Fond za zdravstveno osiguranje i privatne ordinacije širom Crne Gore.
Iako je iz godine u godinu sve više žena koje obolijevaju od karcinoma dojke, ohrabrujuća vijest je da je karcinom dojke izlječiv u više od 90% slučajeva ako se otkrije na vrijeme, a važnu ulogu u ranom otkrivanju imaju samopregledi i redovne preventivne kontrole.
S tim ciljem, u saradnji sa 23 privatne ordinacije širom Crne Gore, obezbijedili smo preventivne preglede po sniženim cijenama do 50% (ili paket usluga) na ultrazvučne ili mamografske preglede, preglede magnetnom rezonancom, kao i ginekološke preglede.