NVO „Brini o sebi“ u toku oktobra mjeseca organizuje petu kampanju za prevenciju karcinoma dojke pod nazivom „Pođi na kontrolu“. Kampanja se održava pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja Crne Gore, dok su partneri ovogodišnje kampanje agencija Vision Event, kompanija Hoffmann-La Roche, Fond za zdravstveno osiguranje i privatne ordinacije širom Crne Gore.
Kampanja „Pođi na kontrolu“ usmjerena je i na prevenciju karcinoma grlića materice, s obzirom na činjenicu da je to veoma često oboljenje kod žena, koje je takođe izlječivo ako se preventivnim pregledom otkrije u ranoj fazi. Namjera oktobarske kampanje je motivisati i podstaknuti sve žene da obavljaju redovne samopreglede i preventivne preglede, odnosno uticati na to da im briga o svom zdravlju postane navika, iz koje proizilazi stvaranje ljepšeg i zdravijeg života.
S tim u vezi, u saradnji sa dvadeset privatnih ordinacija širom Crne Gore omogućeni su preventivni pregledi po sniženim cijenama do 50% (ili paket usluga) na ultrazvučne ili mamografske preglede, preglede magnetnom rezonancom, kao i ginekološke preglede.