NVO „Brini o sebi“, uz podršku agencije Vision Event, drugu godinu za redom, u toku oktobra mjeseca, organizuje kampanju za prevenciju karcinoma dojke i karcinoma grlića materice, pod nazivom „Pođi na kontrolu“.
Kampanja je otpočeta komunikacijom na Facebook stranici NVO “Brini o sebi”, portalima i štampanim medijima, a nastavlja se gostovanjima u televizijskim emisijama, sa ciljem buđenja svijesti kod žena o značaju preventivnih pregleda dojki i ginekoloških preventivnih pregleda, u cilju ranog otkrivanja karcinoma dojke i karcinoma na grliću materice.
Već sredinom mjeseca, u cilju edukacije o načinima prevencije karcinoma dojke sa akcentom na brigu o sebi, biće organizovana predavanja i radionice sa stručnim licima. Navedeno će se organizovati u saradnji sa doktorom radiologom, nutricionistom i psihologom, za sve zainteresovane kompanije i firme, koje za cilj imaju da svoje zaposlene informišu o samoj bolesti, čime bi se razbile predrasude i dobile relevantne informacije.
Ono što je posebno potrebno naglasiti jeste da su u okviru kampanje ”Pođi na kontrolu” omogućeni preventivni pregledi po sniženim cijenama do 50% (ili paket usluga) na ultrazvučne ili mamografske preglede, preglede magnetnom rezonancom, kao i ginekološke preglede, u saradnji sa privatnim ordinacijama širom Crne Gore.