Pođi na kontrolu 2017

Brini-o-sebi-2017-za-stampu

NVO „Brini o sebi“ je treću godinu zaredom, u toku oktobra mjeseca, organizovala kampanju za prevenciju karcinoma dojke i karcinoma grlića materice, pod nazivom „Pođi na kontrolu“. Partneri ovogodišnje oktobarske kampanje bile su agencija Vision Event, JZU Dom zdravlja Podgorica, Fond za zdravstveno osiguranje, Porto Montenegro i privatne ordinacije širom Crne Gore.

U saradnji sa dvadeset jednom privatnom ordinacijom širom Crne Gore omogućeni su preventivni pregledi po sniženim cijenama do 50% (ili paket usluga) na ultrazvučne ili mamografske preglede, preglede magnetnom rezonancom, kao i ginekološke preglede.

Broj obavljenih pregleda dojki i ginekoloških pregleda u privatnim ordinacijama širom Crne Gore veći je za više od 50% u odnosu na prošlogodišnju kampanju, a čak za više od 70% u odnosu na kampanju koju smo sproveli 2015. godine. 

Novi aspekt ovogodišnje kampanje “Pođi na kontrolu” je podrazumijevao saradnju sa JZU Dom zdravlja Podgorica i Fondom za zdravstveno osiguranje. Uspjeli smo u namjeri da omogućimo ženama koje zakažu preventivne preglede u oktobru u Domovima zdravlja u Podgorici, da iste i obave u toku oktobra mjeseca. Broj obavljenih ultrazvučnih i mamografskih pregleda je duplo veći u odnosu na septembar mjesec.

U cilju edukacije o načinima prevencije karcinoma dojke sa akcentom na brigu o sebi, organizovana su predavanja i radionice sa stručnim licima –  doktorom radiologom, nutricionistom i psihologom. Zaposlenim ženama u kompanijama prezentovani su načini prevencije karcinoma dojke, značaj i uticaj ishrane i emocija na zdravlje, kao i načini kako se osloboditi svakodnevnog stresa i kako zauzeti prema sebi njegujuć i brižan stav.